Урок 3. Створення запиту на консультацію

У цьому навчальному відео-уроці ми розглянемо алгоритм дій лікаря при створенні запиту на телемедичну консультацію.

Запит на консультацію – це не обов’язкова процедура, яку повинен проводити кожен сімейний лікар або лікар ЦРЛ. Це – лише інструмент, який полегшить і прискорить постановку заключного діагнозу пацієнту, а так само допоможе лікарю бути більш впевненим при виборі правильного і ефективного лікування для хворого. Завдяки телемедичній консультації лікар може в потрібну для нього хвилину дізнатися професійну думку і отримати дієву раду від вузького фахівця з іншої лікарні.

Також нещодавно, 27.06.2019 вийшло оновлення програми:

Щоб створити запит на консультацію, потрібно перейти у вкладку “Журнали” і потім в “Консультації”. У меню лікаря буде список всіх його запланованих, проведених і скасованих консультацій за весь час, рядок пошуку, де можна буде при необхідності знайти потрібну консультацію з усього списку, а так само кнопка “Створити”. Ця кнопка створює нову консультацію, тому натискаємо її. Після чого відкривається вікно створення запиту на консультацію:

Создание запроса на консультацию

У першому полі “Лікар” виводиться ім’я лікаря, за яким закріплений даний аккаунт в системі. В наступному полі “Пацієнт” необхідно вибрати потрібного пацієнта. Якщо пацієнтів ще немає, то його картку можна створити, натиснувши кнопку з плюсом поруч з цим полем. Потім потрібно вибрати тип консультації (ургентна, планова з відео або планова без відео), дату і час проведення консультації. У коментарі можна вказати, консультант якої спеціалізації потрібен.

Після того, як всі поля заповнені, потрібно натиснути кнопку “Зберегти”. Відкриється сторінка з додатковими даними створеної консультації:

У лівій колонці знаходиться вся введена раніше інформація по даній консультації. Зверніть увагу на номер консультації та номер первинного прийому. Номер консультації – це останні цифри після останнього дефісу (у цьому прикладі, номером консультації буде 182), а все, що йде перед ним – це шифр (було введено в оновленні програми від 27.06.2019). Справа знаходяться додаткові дані про пацієнта та шаблон медичних даних (може бути відсутнім та не завантажуватись при деяких видах консультацій). Структура і зміст вкладок така ж, як і при створенні прийому. Але з однією лише відмінністю – тут присутня вкладка “Учасники”. Ця вкладка дуже важлива – тут можна побачити статус обробки заявки.

Перед тим, як відправити заявку на телемедичне консультування, обов`язково потрібно заповнити заявку медичними дослідженнями пацієнта, а також скласти запит на телемедичне консультування!

Усі дані мобільних досліджень пацієнта надходять у консультацію/прийом у вкладку “Вміст” (іконка зі скріпкою). Перейшовши на цю вкладку, можна побачити усі дослідження, які приходять з планшета або які були додані вручну з комп’іютера.

Щоб додати новий файл дослідження, потрібно натиснути на кнопку “Додати”, вибрати файл з комп`ютера, потім вибрати тип файлу (можна одразу обирати тип “Зображення”). Після цього обов’язково потрібно натиснути на маленьку галочку зліва, для того, щоб зберегти файл. Якщо цього не зробити, файл не буде доданий!

Після чого потрібно скласти запит на телемедичне консультування. Для цього потрібно перейти до вкладки “Медичні документи” та нажати на кнопку “Додати” (з великим плюсом), обрати шаблон “Запит на телемедичне консультування (ф.001/тм)” та натиснути на кнопку “Створити”. Після цього відкриється нове вікно, де Ви зможете заповнити форму та зберегти ії:

Після заповнення форми обов`язково потрібно натиснути на кнопку “Зберегти”, потім “Затвердити” і потім знову “Зберегти”, щоб файл оновився.

Тільки після того, як будуть додані усі необхідні дослідження та буде створений файл запиту на телемедичне консультування, Ви можете надіслати заявку в телемедичний центр. Для того, щоб зробити це, потрібно натиснути синю кнопку “Надіслати в телемедичний центр”.

Перейшовши по вкладці “Учасники”, з’являються три рядки:

У першому рядку вказаний лікар або технік телемедичного центру, що запросив консультацію. У другому рядку буде П.І.Б. координатора телемедичного центру, який прийме запит в обробку і призначить потрібного лікаря-консультанта. У третьому рядку, після обробки запиту, буде призначений лікар-консультант.

Натисніть на кнопку “Надіслати в телемедичний центр”. Ви будете сповіщені наступним повідомленням:

Підтвердіть свою дію. Якщо все було зроблено правильно, у другому рядку в правій колонці повинна з’явитися запис “Телемедичний центр” в якості координатора з оповіщенням в зеленому віконці в правому верхньому куті екрану:

Усе. Запит відправлений на обробку в телемедичний центр. Незабаром оператор прийме його та Вам буде повідомлено про це, а у другому рядку з’являться дані про оператора. Все оповіщення можна подивитися, клацнувши на “дзвіночок” в правому верхньому кутку екрану (біля П.І.Б. лікаря).

Як тільки запит буде прийнятий в роботу і буде призначений потрібний лікар-консультант, Ви отримаєте сповіщення на свій мобільний телефон і на пошту, а після оновлення сторінки в браузері в рядок “Консультанти” буде доданий потрібний лікар-консультант, також з’явиться кнопка “Старт зв`язку”:

Щоб почати телемедичну консультацію, потрібно натиснути на кнопку “Старт зв`язку” і вибрати лікаря (оператора можна не вибирати):

Создание запроса на консультацию

Після цього потрібно натиснути на синю кнопку з телефоном і очікувати, поки лікар прийме дзвінок. Далі браузер в лівому верхньому кутку екрану може видати сповіщення про видачу дозволів на використання мікрофона і камери (якщо така є). Потрібно натиснути на кнопку “Дозволити”. Після чого можна спілкуватися з лікарем за допомогою відео-зв’язку або чату зліва.

Після завершення консультації потрібно натиснути на червону кнопку “Завершити дзвінок”.

Консультація проведена успішно. Все, що Вам залишилося, це дочекатися “Висновку консультанта” з консультації, який з`явиться у вкладці “Медичні документи”. Після чого консультацію можна завершити, натиснувши на кнопку “Завершити” на сторінці первинного прийому.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.