Урок 1. Вхід в систему. Меню програми. Створення пацієнта

Після того, як сімейний лікар або відповідальний лікар з телемедицини завершив навчання і отримав зареєстрований акаунт (обліковий запис) в базі даних системи, він може в будь-який момент зайти в неї зі свого робочого комп’ютера.

Програма для роботи з системою є браузерним рішенням, тобто в неї можна зайти з будь-якого браузера, встановленого на комп’ютері (Google Chrome, Opera, Mozilla, Safari, IE, ..).

Зверніть увагу, що поки програма знаходиться в режимі відкритого бета-тестування і постійно допрацьовується, і наполегливо рекомендується заходити в неї за допомогою браузера Google Chrome!

Для того, щоб зайти у програму, перейдіть за посиланням https://mis.dicom-hub.com в адресну строку сайту:
Телемедицина. Урок 1. Вход в систему. Создание пациента

Потім в полі “Логін” необхідно ввести свою електронну пошту, на яку був зареєстрований акаунт після навчання, а до поля “Пароль” – свій пароль (роздруковані на аркуші). Після того, як дані введені, натисніть на кнопку “Увійти”:

Телемедицина. Урок 1. Вход в систему

Якщо логін і пароль введені вірно, Ви потрапите на головну сторінку програми:

Урок-1. Вход в систему. Главное меню программы

На даний момент це – головне меню програми. Можливо, надалі воно буде змінюватися і / або доповнюватися новими вкладками і кнопками.

У лівій частині сторінки знаходяться головні вкладки, перейшовши за якими Ви зможете дізнатися ту або іншу потрібну для Вас інформацію.
Перегляному по порядку зверху-вниз:

  1. Перша, сама верхня вкладка “Кабінет” – це розклад прийомів і консультацій лікаря на поточний день. Тут лікар може розподілити свій прийом пацієнтів і консультації на весь робочий день.

Якщо натиснути лівою кнопкою миші на часовий проміжок в розкладі (наприклад, між 12:00 і 13:00), то з’явиться кнопка “створити прийом”, натиснувши на яку відкриється інша сторінка для створення прийому:

Создание приёма

Але перш ніж створювати прийом, потрібно щоб у Вас вже був хоча б один пацієнт зі створеної електронною картою пацієнта в системі (про це – трохи пізніше).

2. Друга вкладка “Розклад” – розклад лікаря на тиждень і місяць. Тут так само, як і в попередній вкладці, можна створити запланований прийом або консультацію.

3. “Журнали” – головне меню програми. Тут так само є вкладки:

  • “Пацієнти” – всі пацієнти лікаря, які вже мають створену електронну карту в системі. Тут же можна створити нову карту пацієнта або знайти потрібного Вам. Щоб створити запис електронного пацієнта, дотримуйтесь послідовності дій на відео-запису:
  • “Співробітникі” – адміністративна вкладка, призначена для додавання співробітників. Вона не використовується лікарем і, швидше за все, буде видалена незабаром
  • “Прийоми” – вкладка зі списком усіх запланованих, проведених і скасованих прийомів. Тут же можна створити новий прийом, натиснувши на кнопку “створити” (докладніше – у 2-му уроці)
  • “Консультації” – вкладка зі списком усіх запланованих, проведених і скасованих консультацій з вузькими спеціалістами. Тут можна створювати нові заявки на телемедичні консультації (буде розглянуто в 3-му уроці)
  • Документи” – всі документи і напрямки по пацієнтам лікаря.

На цьому даний урок завершено. У наступному уроці ми детально розглянемо створення запису на прийом. Перейти до наступного уроку можна, натиснувши ТУТ

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.